mixintheboxir | آموزش و ارائه خدمات موسیقی محور

دانلود پلاگین Acon Digital Deverberate 3 + آموزش

[vc_row][vc_column][us_image image=”1666″ align=”center” style=”outlined” size=”full”][us_separator][vc_separator color=”orange” border_width=”1920″][us_separator][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22text-align%22%3A%22justify%22%7D%7D”]پلاگین Acon Digital Deverberate 3 یکی از قدرتمند ترین ابزار های کنترل ریورب و اکوی محیط بوده و با کمک هوش مصنوعی و تکنولوژی یادگیری عمیق؛ تضمین بهترین کیفیت برای شماست!

اکثر استودیو های خانگی با مشکل اکو و صدای روم روبرو هستند! حتی بهترین روم های ساخته شده، دارای رزونانس در نواحی مشخصی میباشند! پلاگین های ریپیر و ریستوریشن در چنین مواردی بسیار کاربردی بوده و میتوانند ناجی فرد باشند! اما باید در نظر داشت که پلاگین های ریپیر و ریستوریشن، در صورت اعمال افراطی؛ باعث کاهش کیفیت، کاهش رسایی و عدم وضوح صدا، به گوش رسیدن افکت های مصنوعی و صداهای غیر عادی در متریال صوتی میشوند!

در ادامه به بررسی Acon Digital Deverberate 3 میپردازیم![/vc_column_text][us_separator][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22text-align%22%3A%22justify%22%7D%7D”]Deverberate چیست؟!

De-Verberate ابزاری در دسته پلاگین های Repair and Restoration و تخصصی برای کاهش یا افزایش ریورب محیط است. از ریوربریت ها برای کپچر اکوی خاصی میتوان استفاده نمود یا به واسطه آنها، با بررسی و تحلیل اکوی محیط؛ صدای اکو و ریورب را به حد اقل رسانید!

[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22text-align%22%3A%22justify%22%7D%7D”]چرا Deverberate 3 از آکون دیجیتال؟

در این وبسایت دانش محور، بنده متعهد شده ام که صرفا ابزار کاربردی و نکات ضروری را به حضور بازدید کننده برسانم. هدف ساخت این سایت و ساعتها کار و هزینه های فراوان، قرار گرفتن در جهت مارکت کثیف نبوده و نخواهد بود. انتخاب و معرفی ابزاری مثل Acon Digital Deverberate حاصل سالها مطالعه و فعالیت بنده در زمینه موسیقی بوده و قطعا بهترین و کاربردی ترین گزینه برای شما نیز خواهد بود![/vc_column_text][us_separator][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22text-align%22%3A%22justify%22%7D%7D”]

ویژگی های کلیدی Acon Digital Deverberate 3

[/vc_column_text][us_separator size=”small”][vc_column_text]

  • گرفتن ریورب صدای خواننده یا ساز ضبط شده با تنظیمات حرفه ای
  • فیلتر Early Reflection برای کنترل دقیقتر کیفیت و صدای بخصوص هر روم
  • داشتن قابلیت فوکوس برای ناحیه مشخصی از فرکانس صدا که ریورب بیشتری دارد و برعکس
  • دارای قابلیت Learn برای یادگیری ویژگی های اکو و بهینه سازی پروسه

[/vc_column_text][us_separator][us_separator][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22text-align%22%3A%22justify%22%7D%7D”]

بررسی و آموزش قسمت های مختلف Acon Digital Deverberate 3

[/vc_column_text][us_separator size=”small”][vc_column_text]

[/vc_column_text][vc_column_text]

Reverb Estimation


Reverb Estimation
یا تخمین ریورب، با دو مد Voice و Other؛ تمام نیاز های شما برای کنترل ریورب را پوشش میدهد. در مد Voice، تنها پارامتر قابل تغییر، حساسیت بوده که مقدار ریداکشن ریورب را تعیین میکند.
نقطه شروع برای ریداکشن ریورب در مد وویس بهتر است که روی 0 بوده و در صورت نیاز افزایش یابد.

مد Other برای سرکوب ریورب و اکوی ریکورد شده مربوط به ساز و بقیه متریال صوتی میباشد. در مد Other، دو پارامتر قابل کنترل در دسترس است:

  1. Reverb time (in seconds) : تعیین کننده مدت زمان ریورب بوده و در واقع Decay یا Release ریورب ضبط شده  را مد نظر قرار میدهد
  2. Input reverb level (in dB): با این گزینه، میتوانید مقدار ریورب را بیشتر یا کمتر کنید! بله! میتوانید ریورب محیطی را افزایش دهید و از امبیانس بیشتری بهره ببرید!

[/vc_column_text][us_separator size=”large”][us_image image=”1665″ align=”center”][us_separator][vc_column_text]

The Early Reflections Filter

این فیلتر فوق العاده، با گوش دادن به فضا، IR موجود را تخمین زده و کنترل یا حذف میکند! به همین راحتی!!

با فعالسازی Learn بلافاصله IR محیط اندازه گیری شده و با ثابت شدن منحنی موجود در نمایشگر، میتوانید Learn را خاموش کرده و IR محیط را کنترل کنید![/vc_column_text][us_separator][us_image image=”1679″ align=”center”][us_separator size=”large”][us_btn label=”دانلود پلاگین Acon Digital Deverberate 3″ link=”url:http%3A%2F%2Fdl.mixinthebox.ir%2Fplugins%2FAcon.Digital.DeVerberate.3.v3.0.4.Incl.Keygen-R2R.exe|title:%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF%20%D9%BE%D9%84%D8%A7%DA%AF%DB%8C%D9%86%20Acon%20Digital%20Deverberate%203|target:_blank” style=”2″ align=”center” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22text-align%22%3A%22justify%22%7D%7D”][vc_icon type=”entypo” icon_entypo=”entypo-icon entypo-icon-download” background_style=”rounded” size=”lg” align=”center” css_animation=”bounceInDown”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_sharing providers=”email,facebook,whatsapp,reddit,telegram” type=”outlined” align=”center”][us_separator][us_post_navigation][/vc_column][/vc_row]

2 دیدگاه

  1. Mostafa

    اردیبهشت 14, 1403

    هر چيزی که شما معرفی کنی قطعا خفنه 👌😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
rotate_right
بستن

Send Message

image
بستن

My favorites

image
اعلانات visibility rotate_right بستن
image
image
arrow_left
arrow_right