mixintheboxir | آموزش و ارائه خدمات موسیقی محور

درباره من و راهنمای سایت

  • خانه
  • درباره من و راهنمای سایت

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22text-align%22%3A%22justify%22%7D%7D”]بازدید کننده گرامی!
با عرض سلام و احترام خدمت شما! متشکرم از وفت شریفتون!

بنده محمد هستم. مدیرکل وبسایت دانش محور MixinTheBox.ir، بزرگترین مرجع آموزش فارسی میکس و مسترینگ. حدود 10 سال پیش با بیت میکری آشنا شدم. اولین برنامه ای که نصب کردم افل استودیو بود بعد از مدتی رفتم سراغ برنامه هایی مثل پروتولز که متوجه شدم هندلینگ صوتی چقدر میتونه قدرتمند باشه! بعد از آشنایی با کیوبیس دیدم که هندلینگ میدی در کیوبیس حرف اول رو میزنه. موقع ما منابع کمی برای یادگیری در دسترس و موجود بود که باعث شد برای یادگیری مهندسی صدا سمت منابع دانشگاهی و کتاب های اساتید و نخبه های مهندسی صدای غربی برم که ترجمه شده نبودن و نیاز بود مهارت درک انگلیسی رو هم در خودم افزایش بدم. وقتی در مقطع کارشناسی روانشناسی شروع به تحصیل کردم، برقراری تعادل بین زندگی های چند-تحصیلی برام خیلی سخت بود! هم در حال تحصیل روانشناسی بودم، هم انگلیسی و هم مهندسی صدا! چند سال فشرده فعالیت کردم تا بتونم به سطحی که مورد تایید خودمه، برسم. و باور کنید که آدم سخت گیریم! به خصوص درباره خودم!!
بخش عمده ای از اهداف ایجاد این سایت دانش محور بودن و قرار دادن منابع مفید در دسترس عموم به صورت رایگانه! درسته برای ما نبود اما قرار نیست برای شما هم نباشه! و کامیونیتی که در حال تشکیل شدنه مملو بچه های با استعداد و خوش قلبیه که در طول مسیر باهاشون آشنا شدم و هرکدوم در زمینه خاصی مهارت و ذهنِ بازی دارن. به امید خدا این آرمان برای همه مفید خواهد شد.

 

خلاصه فعالیت وبسایت در عناوین صفحه اصلی قابل مشاهدست. ولی جهت آشنایی بیشتر مطالبی به عرض میرسد.

 

فعالیت وبسایت به 3 قسمت کلی تقسیم میشود. آموزش، خدمات، وبلاگ.
صفحات آموزش و متریال تمرینی ، زیر مجموعه آموزش میباشند.
صفحات خدمات سایت و نمونه کار ، زیر مجموعه خدمات میباشند.
وبلاگ در دست راه اندازیست و فعالیت خود را در راستای مطالب و اخبار روز در رابطه با میکس و مسترینگ شروع و ادامه خواهد داد.

 

نکاتی در رابطه با آموزش های سایت:

  1. تمامی آموزش ها یوتیک و منحصر بوده و در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در دسترس مخاطبان قرار میگیرند.
  2. محتوای آموزشی دارای هیچکونه صحنه غیر اخلاقی و مطالب و بحث های مخالف با قوانین کشور نبوده و این وبسایت و تمامی شبکه های اجتماعیِ زیر مجموعه، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشند.
  3. ویدیو های آموزشی در کانال وبسایت در ایتا، گپ و یوتیوب به صورت منظم آپلود میشوند.
  4. تمامی سرور های سایت در کشور عزیزمان بوده و هرگونه مصرف ترافیک مرتبط به این سایت و شبکه های اجتماعی از جمله ایتا و گپ، نیم بها میباشد.
  5. سوالات مهم و نیازمند توضیح به صورت ویدیو آموزشی و سوالات سطحی تر به صورت پست متنی در وبسایت پاسخ داده میشوند. جهت هرگونه نیاز به پشتیبانی یا طرح سوال، با اطلاعات تماس در ارتباط باشید!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بستن
rotate_right
بستن

Send Message

image
بستن

My favorites

image
اعلانات visibility rotate_right بستن
image
image
arrow_left
arrow_right