دانلود پلاگین Softube Weiss MM-1 Maximizer v2-5-9

دانلود پلاگین Softube Weiss MM-1 Maximizer v2-5-9

لیمیتر ها و مگزیمایزر ها برادر و مکمل یکدیگرند. برخی مهندسین صدا از لیمیتر برای کنترل پیک و از مگزیمایزر، بعد از لیمیتر؛ برای رسیدن به فشردگی و بلندی صدای مورد نظر؛ استفاده میکنند. پس ترکیب این دو بین حرفه ای ها هم پسندیده و تایید شده است. البته بعضی از پلاگین ها با یکدیگر سازگاری خیلی خوبی خواهند داشت. مثلا Waves L2 به عنوان لیمیتر و Waves L3 به عنوان مگزیمایزر!

در این پست یکی از بهترین مگزیمایزر های موجود در دنیای پلاگین ها و سخت افزار های موجود به حضور معرفی شده و لینک دانلود قرار داده میشود!

ریشه سخت افزاری

Weiss DS1 MK3
Weiss DS1 MK3

Weiss Engineering پیشرو در زمینه تولید محصولات صوتی Hi-Fi و حرفه ای میباشد که رزومه قدرتمندی در این زمینه داراست. کمپرسور پلاگین Softube DS1 MK3 که از Weiss DS1 MK3 شبیه سازی شده است، ابزاری دقیق برای لیمیت و مگزیمایز میکس و مسترینگ خواهد بود. سافتیوب، با اخلاق و رفتار مشابه این گیِر های آنالوگ در کنار تعدادی فانکشن بیشتر، شبیه سازی های دیگری نیز انجام داده است. مثلا Weiss MM-1 Mastering Maximizer که یک پلاگین بهینه شده برای پروسه مسترینگ است، الگوریتم کاری مشابهی در زمینه فشرده سازی و مگزیمایز با DS1 MK3 دارد و در کیفیت کم نمی آورد!

5 استایل فشرده سازی!

این پلاگین خوشصدا دارای 5 استایل فشرده سازی و برخورد با متریال صوتی دارد که هرکدام ویژگی منحصر به خود را داراست:

  1. Transparent: امن ترین و کم تخریب ترین مد در این پلاگین، از نظر من همین مد Transparent است. به صورت فلت و خوشصدا با فشرده سازی غیر افراطی روی متریال صوتی تاثیر میگذارد.
  2. Loud: شنوایی انسان به صورت خطّی نبوده و حساسیت گوش در نواحی بیس بسیار کمتر از نواحی های-مید است! مد Loud نواحی مید و های-مید را بیشتر از بقیه نواحی در کنار فشرده سازی، گسترش داده و باعث بلندتر شنیده شدن متریال صوتی میشود. پس برای داشتن پرزنس بیشتر نسبت به بیس، این مد برای شما کاربردی تر خواهد بود.
  3. Punch: استایل فشرده سازی Punch، ساب-بیس و بیس قویتری نسبت به بقیه نواحی فرکانسی به شما تحویل میدهد. بیسی کاملا تفکیک و خوشصدا که در سیستم های مختلف، خوب شنیده شده و امروزیست!
    تمام ویژگی های مورد نیاز در پانچ، توسط استایل Punch در موزیک شما پیاده میشود.
  4. Wide: همانطور که از اسم این استایل پیداست، روی تقویت ساید متریال صوتی تمرکز بیشتری دارد. این مُد برای سبک های ارکسترال یا حتی پاپ امروزی ایران کاربردیست و فضای عریض تر و قوی ایجاد میکند.
  5. Deess: نام گویا طی شدن اکثر راه برای درک رفتار یک پیچ و فانکشن است! مد Deess وظیفه کنترل S و هارش را دارد. در میکس-باس یا مسترینگ، به صورت بسیار خوشصدا و دقت بالا؛ میتوان پلاگین MM-1 را برای نرم کردن تیزی نواحی بالا استفاده کرد و از هر دی-اسری بهتر عمل میکند!

نتیجه

فراوانی پلاگین های Maximizer و Limiter منجر به تنوع طلبی و شناخت سطحی میشود. برای همین پلاگین های خوبِ زیادی در جریان مارکت ناشناخته میمانند! البته بکارگیری چنین ابزاری نسبت به سبک یا وضعیت صوتی، ممکن است متفاوت باشد. ولی تنها ثابت و غیر متغیر در این قضیه، کیفیت بالا و قدرت هندل فوق العاده پلاگین خواهد بود. برای دست یافتن به چنین پلاگینی، تست و بررسی مکرر در پروژه های مختلف و  گوش دادن با تجهیزات دقیق، امریست ضروری! که بنده پلاگین های معرفی شده را در سیستم های قدرتمند و سبک های مختلف با ابزار دقیق بررسی کرده ام!

 

پایان

86 / 100

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
rotate_right
بستن

Send Message

image
بستن

My favorites

image
اعلانات visibility rotate_right بستن
image
image
arrow_left
arrow_right