دانلود پلاگین McDSP Ultimate Channel Strip 6050
دانلود پلاگین McDSP Ultimate Channel Strip 6050

دانلود پلاگین McDSP Ultimate Channel Strip 6050

عرصه تولید پلاگین در بستر دیجیتال، فراوانی زیادی دارد. به قدری که با یک سرچ ساده، بالای 30 شرکت تولید پلاگین ظاهر میشود! ولی هدف بنده مثل بقیه وبسایت های دانلود و اشتراک محور نیست! بنده صرفا پلاگین های تست شده و پایداری که خود استفاده کرده ام را پیشنهاد میدهم. این وبسایت دانش محور است!

یکی از اهداف این وبسایت دانش محور، معرفی پلاگین ها و شرکت های معتبری مثل (McDowell Signal Processing) McDSP میباشد. شرکت هایی که اَبرِ مارکتی روی آنهارا پوشانده و قدرت و عظمتشان محو گرافیک های خریه کننده و ظاهر زیبای پلاگین های امروزی شده!

پلاگین مربوطه چنل استریپ بسیار خوشصدا و پر قدرت از McDSP بوده و در ادامه توضیحات و لینک دانلود در دسترس قرار خواهد گرفت.

چنل-استریپ چیست؟

چنل-استریپ ها، ترکیبی از چند پروسه و پردازشگر صدا میباشند. این پردازشگر ها عمدتاً شامل پروسه های روزمره میکس و مسترینگ بوده و در ساخت آنها از پرکاربردترین ابزار الهام گرفته میشود. مثلا Gate, Compressor, Equalizer و پری-امپ میکرفن. چنل-استریپ ها به صورت سخت افزاری و نرم افزاری در دسترس میباشند.
بکارگیری از چنل-استریپ ها بهینگی و یکپارچگی زیادی وارد میکس و مسترینگ شما میکند. درواقع وقتی در یک میکسر آنالوگ، پروژه ای را شروع به میکس میکنند؛ اولین چیزی که به چشم میخورد اکولایزر و بعد کمپرسور کنسول است! پس هر چنل این پروسه را دارد و به اختیار مهندس میکس، تغییراتی اعمال میشود. و اما چنل-استریپ Ultimate از McDSP! این چنل که متشکل از بیش از 25 ماژول اکولایزر، کمپرسور، دیستورش، سچوریشن و گِیت میباشد، کیفیتی فراتر از تصور بنده نسبت به یک چنل-استریپ داشت!
طبق بررسی که روی متریال صوتی انجام دادم، هر ماژول دقیقا خصوصیات سخت افزار مادر را ریپلیکیت میکند و خوشصدا ترین حالت ممکن را ارائه میدهد!

در یولتیمیت چنل مک دی اس پی، شما محدودیت لود 3 ماژول دارید که البته به نظر من محدودیت نیست! پروسه های میکس در مراحلی کلی و در مراحلی جزئی هستند. مثلا با یک چنل استریپ میتوان به شکل و فرم کلی صدا رسید و با یک اکولایزر همانند SSL X-EQ به شیوه جراحی و دقیقتر، کات و بوست انجام داد. پس چیزی به اسم محدودیت، صِرفِ تخیل شماست و نه ابزار!

کاربرد های چنل-استریپ 6050

وکال تُرد

ماژول اکولایزر چنل-استریپ 6050 به بهترین نحو مناسب وکالو دیالوگ میباشد.

شامل ماژول های E300/301, British E, Moo Q , EZ Q

درامز غول پیکر!

مازول اکولایزر 76، FRG EEE و E357 برای درامز بسیار مناسب هستند،
 همانند ماژول کمپرسورشان.

انعطاف فوق العاده بالا

هرکدام از ماژول های 6050 برای کیبورد، گیتار، و ساز های دیگر مناسب است.
خرابکاری در میکس یک صدا با ماژول E300/301 تقریبا غیر ممکن است!

 Wilberto Madera، مهندس FOH اجراهای Pitbull؛ درباره Ultimate 6050:

در استودیو، پلاگین مورد علاقه من 6050 Ultimate Channel-Strip است. میتوانم هر رنگ و تُنی از صداهای قدیمی تا جدید دریافت کنم. این جادوییه.

نتیجه:

درنهایت میکس و مسترینگ پروسه ای خلاقیت محور است که هر مهندس صدایی باید مسیر حرفه ای خودرا در آن کشف کند و رشد دهد. ولی برخی از ابزار، کمک شایانی یا در پروسه میکس و مسترینگ و یا در روشن شدن مسیر و سلیقه میکس و مسترینگ فردی، بسیار مفید خواهند بود!

87 / 100

2 دیدگاه

  1. Great article and right to the point. I am not sure if this is actually the best place to ask but do you guys have any ideea
    where to employ some professional writers? Thanks in advance 🙂 Escape rooms hub

  2. Very interesting info!Perfect just what I was
    searching for!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
rotate_right
بستن

Send Message

image
بستن

My favorites

image
اعلانات visibility rotate_right بستن
image
image
arrow_left
arrow_right