mixintheboxir | آموزش و ارائه خدمات موسیقی محور

دانلود مجموعه پلاگین IK Multimedia Mixbox 1.5

دانلود مجموعه پلاگین IK Multimedia Mixbox 1-5

 تابحال با رک سخت افزاری کار کرده اید؟ سخت افزار های مختلف کنار یکدیگر قرار دارند و در نظم و ترتیب بی نقصی در دسترس مهندس ریکورد یا مهندس میکس هستند! پلاگین IK Multimedia Mixbox شبیه سازی محیط رک سخت افزاری البته به سبک API 500 میباشند! پردازشگر های سیگنال به صورت ایستاده.

از نظر کیفیت و کمیت نیز تمام ابزاری که نیاز دارید با بالاترین کیفیت در دسترس شماست و به آسانی میتوانید آنهارا کنار یکدیگر چیده و کنترل کنید. تعداد اسلات موجود در هر رک لود شده 8 عدد بوده و میتوانید با ابزار مورد نظر آنهارا پر کنید. هر ابزار لود شده پیچ میکس جداگانه ای دارد که انعطاف بیشتری به میکس شما میدهد!

از نظر بنده، این پلاگین بستری برای تبادل پروژه در استودیو های مدرن و راهکاری نوین ایجاد کرده است که با نصب فقط یک پلاگین، پروژه کاملی بدون دردسر لود خواهد شد! چنین ابزاری فوق العاده کاربری میباشند و برای Remote Mixing فراخی بزرگ هستند!

ماژول های امپ Mixbox

ماژول های چنل-استریپ Moxbox

ماژول های دیلی Mixbox

ماژول های دیستورشن Mixbox

ماژول های داینامیک Mixbox

دوستان لازم به ذکر است که یکی از بهترین شبیه سازی های LA-2A که بنده تا الآن شنیده ام، White-2A از IK Multimedia است. از نظر بنده، بهترین های این کمپرسور افسانه ای در این پلاگین ریپلیکیت شده است.

ماژول های اکولایزر Mixbox

برخلاف بقیه شبیه سازی های اکولایزر چنل-استریپ کنسول های بریتیش، IK Multimedia صدایی کاملا تمیز در کنار داشتن کاراکتر و شخصیت اکولایزر کنسول میکس بریتانیایی را ارائه میدهد. اگر به کاراکتر صدای چنل-استریپ کنسول میکس ذکر شده علاقه مند هستید، پیشنهاد میدهم حتما ماژول British از Mixbox را بررسی کنید.

اکولایزر پسیو Vintage EQ-1A، به معنای واقعی کلمه؛ یک شبیه سازی اصیل از سخت افزار اصلی پولتک میباشد. اگر به دنبال low-end فلت و گرم در کنار تفکیک مناسبی هستید، EQ-1A پیشنهاد من به شماست!

ماژول های فیلتر Mixbox

ماژول های ماجولیشن Mixbox

ماژول های ریورب Mixbox

ماژول Convoroom، یک ریورب به سبک ریورب های Convolution میباشد. این نوع ریورب ها وظیفه شبیه سازی محیطی خاص را دارند و با انتخاب آن محیط، گویا در همان امبیانس قرار دارید! ریورب Convoroom با حجم و درگیری بسیار کم و تنظیمات مورد نیاز، چنین ابزار خارق العاده ای را در اختیار شما قرار میدهد!

ماژول ریورب Hall Reverbs دارای صدایی گرم و مدرن میباشد. دقیقا همان صدایی که از موسیقی مدرن توقع دارید! با کمی تغییر و جابجایی پارامتر ها به صدای مورد نظر خود خواهید رسید. البته انجام اکولایزر قبل یا بعد از ریورب، برای فیلتر کردن نواحی مورد نیاز؛ گزینه خوبیست و باید در نظر داشت.

ویژگی های کلیدی IK Multimedia Mixbox

  1. بیش از 70 افکت در کتگوری های مختلف
  2. شبیه سازی های آنالوگ با صدایی مدرن و مناسب انواع سبک های موسیقی
  3. دارای 8 اسلات برای لود کردن ماژول های مختلف در هر رک مجازی
  4. کیفیت بالا و حجم پایین و کاربردی بودن ابزار
  5. عدم درگیری زیاد منابع سیستم و مناسب پروژه های بزرگ
  6. راهکار نوین تبادل پروژه برای استودیو های بزرگ و کوچک
  7. دارای قابلیت Dry/Wet به صورت مستقل برای هر اسلات
  8. افکت های خوشصدا و مناسب پروسه مسترینگ

 

 

پایان

88 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
rotate_right
بستن

Send Message

image
بستن

My favorites

image
اعلانات visibility rotate_right بستن
image
image
arrow_left
arrow_right