آنالوگ یا دیجیتال؟ اولویت انتخاب افکت

آنالوگ یا دیجیتال؟ اولویت انتخاب افکت

آنالوگ یا دیجیتال؟ اولویت انتخاب افکت
با در دسترس بودن و گسترش بکارگیری سخت افزار های ریکورد و میکس، فرهنگ برتر بودن و منحصر بودن صدای گیر های آنالوگ در حال همه گیر شدن است! البته این موج فکری در کشور های غربی گذر کرده است! فعلا در کشور ما در حال همه گیر شدن و جذب کاربر میباشد. این موضوع باعث پیش آمدن سوالی میشود:

آنالوگ یا دیجیتال؟ اولویت انتخاب افکت!

Read More »
چرا مسترینگ سبک؟ و مزیت های آن

چرا مسترینگ سبک و مزیت های آن

چرا مسترینگ سبک و مزیت های آن
آخرین مرحله post-production که مسترینگ نام دارد، مرحله ای مرموز و غیر قابل درک برای عمده میکسمن های جوان است. تولید موسیقی پروسه ای یکپارچه و مربوط بوده و نمیتوان هیچکدام از مراحل آهنگسازی، ریکورد، میکس و مسترینگ را جدا از هم دانست. پس دست اندرکاران باید با یکدیگر برای گرفتن بهترین نتیجه در ارتباطی موثر باشند.

Read More »
عمق و عرض در Sound-Field

عمق و عرض در Sound-Field

عمق و عرض در Sound-Field موسیقیایی، یکی از مهمترین تعیین کننده های احساس، تحرک و انرژی موسیقی پخش شده است. یک مهندس صدای میکس وظیفه دارد فضایی را، بدون دیدن؛ به صورت سه بُعدی خلق کند تا شنونده تک تک اجزای کار را لمس کرده و با آن ارتباط بگیرد.

Read More »
تکنیک های مختلف در بکارگیری کمپرسور صدا

تکنیک های مختلف بکارگیری کمپرسور صدا

تکنیک های مختلف بکارگیری کمپرسور صدا وبلاگ ها و وبسایت های مختلف درباره کمپرسور صوتی مطالب زیادی منتشر کرده اند که اکثر آنها ترجمه وبسایت های خارجی زبان میباشد. حتی در مطالب منحصر به فرد نیز، صرفا کمپرسور شرح داده شده و تکنیک های خاص آن به حضور هنرجو نرسیده است. در این پست قصد دارم که شمارا با تکنیک های ضروری و مخفی کمپرسور صدا آشنا کنم!

Read More »
بستن
rotate_right
بستن

Send Message

image
بستن

My favorites

image
اعلانات visibility rotate_right بستن
image
image
arrow_left
arrow_right